Σάββατο, 6 Ιουνίου 2009

Σκέψεις ζαλισμένης Νεοελληνίδας την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου 2009



- Τ’ άκουσες Κωνσταντίνε μου, τί λένε τα πουλάκια;;;;
- Σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα.
- Και τί θα κάνουμε χωρίς βαρβάρους;; Είναι και αυτοί μια κάποια λύση…
- Βαρέσαμε διάλυση και αυτό δε θέλει ανάλυση..
- Ένα σπίτι πάνω, ένα σπίτι κάτω και στη μέση εγώ, όλο λέω θα φύγω και όλο μένω εδώ..
- Να φύγετε κύριε, να πάτε αλλού..!!
- Και πού να πάμε; Ουρουγουάη; Ή μήπως Αφρική για κανένα κονέ;;
- Να μείνεις να ψηφίσεις.
- Αποκλείεται. Ούτε ένα μπάνιο χαμένο..!!
- Μη μου τα λες αυτά έτσι γιατί είμαι και «ευαίσθητη» ..
- Ευαίσθητη είναι και η ψαλίδα που ανοιγοκλείνει συνέχεια!
- Αλλά εις μάτην.. Μέχρι τώρα δεν έχει κόψει κανένα «κεφάλι»..
- Έχω μία απορία: Τα παπαγαλάκια γιατί τα έκαναν πράσινα; Αφού σε αυτό το χρώμα κάνουν καριέρα τα άλογα. Χάθηκε το ροζάκι που είναι και της μόδας φέτος το καλοκαίρι;
- Φεύγω τώρα. Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα!
- Όπως φεύγεις μάζεψε και καμιά μπροσούρα…
- Θα το κάνω. Όχι για μένα, για το φουκαριάρικο το περιβάλλον και για εκείνους τους πράσινους που «τρέμουν»…!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.